Interactive Game - Hit Edition

Interactive Game - Roliga aktiviteter som utmanar fysik och översikt

Vår Interactive Game är en unik kombination av ljus, ljud och spel.
De trådlösa sensorer är anslutna till ledartavlan och möjliggör roliga matcher mellan deltagarna.

NYTT:  Detta är HIT-versionen där du kan aktivera sensorerna med dina händer, med bollar, NERF-vapen etc. Detta möjliggör helt nya användningar

Interactive Game kommer med 10 sensorer resultattavlan monterad i bagageutrymmet, med laddningsstation för både sensorer och tavlenen själv.
Kitet kan expanderas upp till 20 sensorer.
Sensorerna har ett gemensamt intervall på 10 meter, så det totala intervallet är upp till 100 meter från resultattavlan!

Interactive Game kan köpas med båda arenoruppblåsbara produkter, och kit för lekredskap / klätterställningar, men kan också eftermonteras på befintliga Hoppborgar med en hållare kit.

Det finns 6 olika spel i systemet, och dessutom några tema'er utan konkurrens till de minsta barnen.

 

Standard speltid kan ställas in till 45 sekunder, 90 sekunder, 180 sekunder, 270 sekunder eller 600 sekunder

De 6 spelen och de inbäddade teman förklaras nedan

 

Fånga ljuset

Sensorerna tänds slumpmässigt i färgerna rött och grönt. Fler och fler sensorer tänds under spelets gång.
Så många poäng som möjligt genom att jaga lampor i din egen färg.
Spelaren som berör de flesta sensorer i egna färg vinner!

 

Stjäla ljus

En röd och en grön sensor ljus upp slumpmässigt. Båda stängs av när en sensor påverkas och två nya sensorer tänds. Se till att du alltid är först och få fler poäng än din motståndare
Spelaren som berör de flesta sensorer i egna färg vinner

 

Tillbaka till start

Alla sensorer blinkar grönt - välj den gröna "Home" sensor.
Alla sensorer blinkande rött - välj den röda "Home" sensor.
Spelet startar, och spelare måste nu tillbaka och aktivera "hem" sensor mellan varje tryck
Spelaren som berör de flesta sensorer i egna färg vinner!

Tillbaka till start är super kul monterad på en Bungee Run, på en Rutchkana eller på en mindre hinderbana

 

Flesta träffar

Spelet vinns genom att vara den första som markerar det valda antalet sensorer i sin egen färg.

På resultattavlan, välj hur många träffar du måste vinna.
Du kan välja att spela för 10 - 25 - 50 eller 100 träffar.

Detta spel är tidsbeständigt. Om spelet inte är klart går systemet till vänteläge och kan startas om genom att välja en slumpvis sensor.

 

Memoryspel

Målet är att hitta 2 sensorer med samma ljud.
När det lyckas, blir båda sensorerna ljusblåa och laget får en poäng.

Spelet kan också spelas ensam.

Om du har fler än 10 sensorer kan du också använda alternativet 2p / 2p. Fördelen med detta är att 2 grupper kan spela samtidigt i varje område.

Spelet varar i 3 minuter och ett jämnt antal sensorer kommer alltid att användas. Har du till exempel 11 sensorer anslutna, kommer systemet bara att använda 10.

 

Timer

Spelet vinns av det snabbaste för att markera alla sensorer i lagfärgen.
Det finns 2 spelområden, och i varje område kan du använda 0 till 20 sensorer.

Spelet kommer till exempel fungerar väldigt bra på en hinderbana där sensorer kan placeras hela vägen.

Tiden börjar när den första sensorn är markerad. Det finns ingen "slutgivare" så tiden stannar först när alla sensorer väljs.
När båda lagen är färdiga kommer vinnaren att visas på resultattavlan.

 

Tema mode

De teman Interactive Play systemet fungerar utan konkurrens, och interaktiva spel är också attraktiv för yngre användare!
Ett tema är en kombination av ljus, musik och ljud.

Sensorerna vänder slumpmässigt i olika färger och när en sensor är rörd, hörde ett ljud som passar temat.

Föreställ dig själv i ett medeltida slott, en utmanande djungel eller en festlig disco.
Vidröra sensorn med matchande ljud gör upplevelsen komplett.